Leczenie bez bólu

Lęk przed dentystą? To powszechny problem. Wiele osób na samą myśl o leczeniu zębów drży i niemalże mdleje. Niepotrzebnie. Dobry specjalista, właściwe podejście i odpowiednie preparaty oraz narzędzia sprawią, że zapomnisz o strachu i bólu.

Leczymy bez bólu

"Znieczulenie? Super, tylko ten zastrzyk..." – myśli wielu pacjentów.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że ukłucie nie należy do najprzyjemniejszych. Chcąc ulżyć osobom, które nas odwiedzają, najpierw znieczulamy dziąsło - wówczas pacjent nie czuje nawet bólu związanego z podaniem zastrzyku. Wszystko odbywa się szybko i całkowicie bezboleśnie!

Mamy też kolejną, innowacyjną propozycję skierowanych do naszych pacjentów. Możemy użyć specjalnej nakładki wibrującej. W jakim celu? Otóż to właśnie ona wibracjami "oszukuje" nas zanim do mózgu dotrze sygnał dotyczący odczuwanego bólu. Nawet się nie zorientujemy kiedy miało zaboleć – a przecież o to chodzi.

Mimo wielu udogodnień i propozycji często dzieci i tak nie chcą nawet usiąść na fotelu dentystycznym. Paraliżujący je strach przeraża także rodziców. Nie wolno jednak zrezygnować z leczenia zębów, bo jak wiadomo – im później, tym gorzej. Zawsze staramy się pokazać maluchom, że wizyta u dentysty może być naprawdę fajna i ciekawa. Tłumaczymy im co robimy, dużo się uśmiechamy i chwalimy. Staramy się zdobyć ich zaufanie, by wiedziały, że leczenie zębów to nic strasznego.

Niestety są osoby, (nie tylko dzieci, ale i dorośli) bardzo wysokim poziomem lęku, które za nic na świecie nie chcą poddać się leczeniu.Na to też zaradzimy. Oferujemy leczenie w pełnej sedacji, czyli tzw. narkozie. Cały zabieg odbywa się w pełni bezpiecznie i bezboleśnie. Podczas takiego leczenia czuwa wykwalifikowany anestezjolog. Pacjent budzi się, gdy jest już po wszystkim. W ten sposób może zapomnieć o bólu zębów.

W końcu pora, by przestać się bać. Każdy może się cieszyć pięknym i przede wszystkim - zdrowym uśmiechem każdego dnia!